Jos olet saanut virheellisen tai viallisen tuotteen, ota yhteyttä STIHLin asiakaspalveluun. He auttavat sinua reklamaation kanssa.
Jos olet saanut väärän tuotteen, lähetä se meille takaisin. Ilmoita palautuslomakkeessa syy ”Väärä tuote”.
Voit seurata lähetyksenne toimitustilaa milloin tahansa sähköpostitse lähettämästäsi seurantalinkistä. Jos sinulla on lisäkysymyksiä toimituksen tilasta, ota yhteyttä suoraan toimituskumppaniin.
STIHL-tuotteiden takuuaika on 24 kuukautta yksinomaan yksityisessä käytössä ja 12 kuukautta kaupallisessa ja/tai ammattikäytössä. Lisätietoja on takuuehdoissa.
Pääsääntöisesti takuukorjaukset ovat sinulle maksuttomia. Katso tarkemmat tiedot takuuehdoista.
Yleensä kuka tahansa STIHL-asiantuntijakauppias voi suorittaa laitteesi huollon. Löydät STIHL-jälleenmyyjän läheltäsi jälleenmyyjähaun kautta.
Peruutusehdot löytyvät yleisten sopimusehtojen kohdasta 4.