Kun olet valinnut iMOW®-robottiruohonleikkurin, voit rentoutua. Valtuutettu jälleenmyyjäsi voi pyynnöstä tarjota sinulle kattavan robottiruohonleikkuripalvelun ja toimia pätevänä kumppanina ensimmäisessä asennuksessa sekä vastata kaikkiin iMOW®-laitettasi koskeviin kysymyksiin. Voit luottaa uutta robottiruohonleikkuriasi koskeviin asiantunteviin neuvoihin heti alusta alkaen.
Kukaan ei tunne iMOW®-robottiruohonleikkuria paremmin kuin valtuutettu STIHL-jälleenmyyjä. Kaikki STIHL-jälleenmyyjät osallistuvat säännöllisesti koulutuksiin. Näin saat henkilökohtaista ja laadukasta neuvontaa. Halutessasi voit antaa jälleenmyyjämme vastuulle robottiruohonleikkurin ammattimaisen asennuksen, korjauksen ja huollon. Saat valtuutetulta jälleenmyyjältä myös vinkkejä ruohonleikkurirobotin turvalliseen ja asianmukaiseen käyttöön, jotta voit hyötyä STIHL iMOW® -palvelusta.
Jätä asennus jälleenmyyjälle:
Koulutettu jälleenmyyjä varmistaa, että iMOW®-robottiruohonleikkurisi on parhaissa käsissä. iMOW®-leikkurin asennuksen lisäksi valtuutettu jälleenmyyjäsi voi pyynnöstä tarjota myös muita palveluita:
Jälleenmyyjäsi suorittaa iMOW®-robottiruohonleikkurin vuosihuollon ja tarkastuksen. He tarkistavat myös iMOW®-leikkurin toiminnot ja asentavat koneeseesi uusimman ohjelmiston.
iMOW® tarvitsee säännöllistä puhdistusta, jonka jälleenmyyjäsi tekee mielellään puolestasi. Palvelu sisältää kotelon, leikkuuyksikön ja latauskoskettimien asiantuntevan puhdistuksen ja tarkastuksen. Eikö robottiruohonleikkurille löydy sopivaa säilytystilaa talvikaudeksi? iMOW®-palvelun avulla STIHL-jälleenmyyjäsi huolehtii leikkurin varastoinnista. He huolehtivat tarvittavista valmisteluista ja varmistavat, että telakointiasemasi on valmisteltu talvikautta varten.
iMOW®-robottiruohonleikkurin terä on vaihdettava säännöllisesti. Kampanjaan osallistuva jälleenmyyjäsi voi huolehtia siitä pyynnöstä. Valtuutettu jälleenmyyjä tarkistaa terän kulumisen ja vaurioiden varalta, ja tarvittaessa asentaa uuden terän robottiruohonleikkuriin.